Lördagens ridpass

Idag red jag ute på fältet. vädret var helt kanon och Honey skötte sig fint.
Övade mycket igångsättningar och avsaktningar i galoppen, Hon var riktigt fin då.
Ibörjan gick det dock mycket fortare än tänkt då hon tyckte det va superkul och drog lite, men fick ganska bra koll på det tillslut.
Känner att jag borde visa nån film för er.. men ingen kan filma nu och syster har kameran, men på nåt sätt borde jag få ihop det.
Efter jag ridit på fältet så gav jag mig iväg till måndalen för lite klättring med, det blev riktigt jobbigt för henne, Vi klättrade upp för en backe och det låg en lite tjockare pinne över stigen så att hon skulle vara tvungen att anstränga sig lite mer, hon stannade framför och såg ut att tänka att vafan inte detta också XD innan hon fortsatte.. det va så sött. men ger upp gör hon inte=) sen red vi hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback