summering av veckan

Denna veckan har känts lite hoppig och jag har inte riktigt haft koll på vad jag har gjort samt att planeringen inte riktigt har funkat. Måste skriva upp i min bok så jag kan ha en överblick på veckorna hur jag har ridit.
Denna veckan har gått i vanlig takt förhoppningsvis framåt.
Jag vet ju att jag hela tiden kan göra mer och mer saker och jag inbillar mig att Honey ser bättre ut ( i alla fall lite) hoppas det i alla fall. bättre ska det bli.
Hoppningen i veckan kändes rätt bra också, även om jag bara hoppade över en sockerbit så tycker jag att hon gjorde det bra även om det är svårt att korta upp henne nu istället fick jag öka på och jag var rätt duktig att känna av avståndet måste bli bättre på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback