Dagens pass på banan

Ni anar inte hur mysig Honey var att rida idag..
Körde ett pass på banan idag, ställde inte så mycket krav.
Hon slängde upp huvudet och lyssnade inte på min skänkel i början så jag tnkte direkt att det inte var nån bra dag.. men det är ju bara att fortsätta kämpa och hon blev såå fin. traven var helt underbar idag och jag kunde inte hålla mig utan tog en galopp i varje varv och hon ansträngde sig verkligen för att lyckas. 
  märks dock att konditionen inte är på topp då hon blev rätt flåsig efter några varv men det går framåt och jag är fortfarande överlycklig för att det gick så bra idag :) 
 
Sommarbild<3

Ps syrran tog med sig kameran till Frankrike, därför kan jag inte ta några kort nu ( även om jag är rätt kass på det så ska jag bli bättre)
Tycker även att det blivit väldigt mycket dagens ridpass nu för tiden kanske ska uppdatera om annat också.

Kommentarer
Postat av: isabella - hästblogg

varför är inte sofie inne på msn för och varför uppdaterar inte sofie bloggen en stor gubbe till sofie ;I

2009-09-17 @ 22:56:13
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback