gårdagens ridpass

Kass uppdatering igen men hade så mycket att göra igår.
Igår var det meningen att jag skulle hoppa men så blev det inte för att det var så svårt att hoppa den övningen jag hade ställt upp när en annan blockerade och red i mitten av hela ridhuset.
Istället blev det mer markarbete, snirklade runt i serpentiner och volter minskade och gjorde den större.tycker att det gick väldigt bra faktiskt och jag kunde lätta mer i handen idag. galoppen kändes jätte bra eftersom jag verkligen tänkte igenom hur jag skulle rida igenom henne och åkte inte bara med.

Resten av veckan kommer se lite annorlunda ut nu.
Idag blir det intervallträning på fältet och kanske lite klättring
Imorgon kommer jag att hoppa
Söndag rider jag lektion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback