ridpassen

Glömde faktiskt att blogga igår...

Men igår var det Honeys vilodag så det blev inte mycket tid i stallet då.

Idag däremot red jag runt galoppbanan, Det var sjukt kul för jag red med en kompis idag och det var väldigt länge sen jag red ut och galoperade med någon annan.Jag var sist på Honey och hon var riktigt pigg.. och då menar jag verkligen riktigt pigg! Hon studsade till och med bakom för att komma före och det har hon aldrig gjort innan.
Men galoppen var väldigt fin även om jag fick sitta och hålla tillbaka henne som sjutton.
Busen försökte till och med dra ut halsen och huvudet så långt det bara gick för att jag skulle flyga lite framåt och ge henne längre tyglar.. det märktes för direkt efter så satte hon fart haha.
Riktigt kul var det idag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback