Ridpasset

Skulle rida på banan idag men Matilda sa att hon hade tid att fota en stund så vi red bort till fältet istället, riktigt härligt väder var det ju oxå :)
Men när vi kommer dit så dör Matildas kamera och Honey kastade av mig och sprang hem.. snacka om tur asså.
Har absolut inte varit min dag idag.
När jag kom tillbaka till stallet så stog Honey inne avsadlad och åt. (tack till er som tog in henne) :)

Men där slutade inte mitt pass, Ge upp tänkte jag inte göra så jag gjorde iordning henne igen och red en snabbis på banan då jag mest gick igenom gångarterna.
Traven kändes riktigt avslappnad efter en stund och galoppen var suuper! gjorde även två byten som gick riktigt bra.

En sån buse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback