Det närmar sig igångsättning

Nu börjar saker och ting komma till ordning angående flytten tillbaka till andra stallet =)
Hovslagaren kommer på onsdag (hon tappade en sko) så när den är på och höet är fixat så rider jag tillbaka henne.
Åkte upp idag och pysslade lite med henne och märkte att hon är sne nu igen... börjar bli rejält trött på det, men det är bara att fortsätta att förbättra det tills det blir bra, Jag märkte även att höger bak ben var svullet från kotan och en bit upp :/ vet inte vad som kan ha hänt, men Tina ska kolla på det imon och är det något vi inte kommer fram till så får vi tillkalla veterinär.

Men som sagt, alla har vi väl motgångar. Jobbigt att allt ska komma på en och samma gång bara. Men man kan ju inte annat än vänta tills det blir bra,
DÅ BANNE MEJ SKA HÄR RIDAS, MUSKLAS OCH FÖRBÄTTRAS. Även om vägen dit är lång och svår så kommer vi att komma dit, och det börjar med en lugn start i ett par veckor.

Dagens bilder

Älskade gumms som kom springandes till mig från hagen idag :)

<3


Kommentarer
Postat av: thesshanning - ur en hästnörds synvinkel

gud vad söt! och tack för att du påminde mig om att ringa upp hovslagaren nu, haha! :)

2009-09-11 @ 11:39:03
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback